Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2008

the onions are from outer space.. at last!

Γειά................

Λοιπόν gief me a sec, να μαζέψω το μυαλό μου..

Εφόσον έβαλα σωστά το email και τον κωδικό που είναι αρκετά εύκολος όμως, σημαίνει ότι μπορώ να γράψω.. ακόμα και ύστερα από 10+ κρασάκια.

Υπόσχομαι να μην κάνω edit αύριο τα καμώματα της νύχτας. Παίζει και να σου λέω μαλακίες αυτή τη στιγμή, πίστεψέ με όμως καταβάλλω σοβαρή προσπάθεια, με την κεφάλα μου να γέρνει πότε δεξιά πότε αριστερά ( ανάλογα αν είμαι πριν ή μετά το μέσον του πλαισίου κειμένου. ).

Πωπω..

Δεν ξέρω τι θέλω να γράψω σήμερα.

Ένας μικρός χαμός με την καλή έννοια έγινε στους Πειρατές. 4 άτομα 3 λίτρα κρασί.

Γουστάρεις; Πέσε!

Γουστάρω να χορεύω.. etcetera.

Το πιό γαμάτο, είναι ότι επιτέλους έχω μοναδική ευκαιρία να παίξω το ρόλο μου μεθυσμένος, μιας και σε ένα κομμάτι του έργου είμαι πούτσα.

metaforically speaking!

Να ψαξω video με συγχωρείς.. μισό.



how's that?

φίλε μου έχει λείψει η δεκαετία του 80..

άσχετα που τότε δεν υπήρχα ούτε σαν σπερματοζωάριο.

Έχει γίνει λάθος στην διανομή ρόλων, είμαι αλλού εγώ.

Εκεί είναι το πρόβλημα.

Όχι ότι δεν συμβαδίζω με την εποχή μου.. αλλά η εποχή δεν συμβαδίζει με εμένα..

Είναι σαν αυτό που λέγαμε τότε, Χριστινάκι.. "η πεζή πραγματικότητα δεν είναι φτιαγμένη για μένα".

Εποχές..

Τις ευλογίες μου παίδες, χαιρετώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: