Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2008

I'm here to kick ass and chew bubblegum

Ok, this is better be good.

Ώπα ώπα μήνα δεν κλείσαμε και αρχίσαμε τις Αμερικανιές.. ;

Τσκ τσκ τσκ..

Indepence day στον αντ1, με την Αμερική να θριαμβεύει , ενάντια στους κακούς εξωγήινους αυτή τη φορά!

Είναι μάγκες οι Αμερικάνοι και τους πάω τρελά.

Μόνο που οι εξωγήινοι, στην συγκεκριμένη και γενικά σε όλες τις ταινίες του Holy-shit-wood, μου θυμίζουν τους bad evil guys στα cartoons. Εκεί που έχουν παγιδέψει τον ήρωα, ύστερα από ένα session συμπτώσεων και κακής τύχης ( ola skata που λένε ), τους πιάνει πολυλογία.

Και τώρα λοιπόν bugs bunny θα σε σκοτώσω.

Είμαι κακός, θέλω να με πιστέψεις πριν πεθάνεις.

Μην έχεις καμμία αμφιβολία, ότι αν ήμουν καλός τώρα θα ζούσες.

ΕΙΜΑΙ ΚΑΚΟΣ.

Δύο είναι τα σημαντικότερα προτερήματα του να είσαι κακός αυτοκράτορας, αυτό και να τρως όσα γαριδάκια θέλεις.

Δεν έχω τσίπα ελέους πάνω μου.

Όλα αυτά τα κάνω επειδή μπορώ, επειδή είμαι τόσο κακός που δεν υπάρχει λογική για τις πράξεις μου.

Movie time.

Και τώρα, θα πατήσω την σκανδάλη.

Αυτήν την σκανδάλη του τιμημένου όπλου μου, που έχει πάρε εκατοντάδες ζωές κομπάρσων τσάμπα, πριν από σένα.

Αυτή η τιμημένη σκανδάλη, που έσπειρε τον απόλυτο τρόμο στους καλούς.

Come to the dark side, we have cookies..!



Και τότε λοιπόν εμφανίζεται ο από μηχανής θεός με οποιαδήποτε μορφή ( γνωστή στρατηγική από την αρχαιότητα, ελληνική πατέντα ) και σώζει την κατάσταση.

Εκτός αν είναι τόσο γαμάτος και τόσο Αμερικάνος με το Α κεφαλαίο ο πρωταγωνιστής, που σώζει εαυτόν και λοιπό κόσμο μόνος του.

Φυσικά να παρεβλέψουμε το γεγονός ότι οι μικροί γκρίζοι φίλοι μας ζούνε ανάμεσά μας εδώ και χρόνια, σύμφωνα με την δήλωση του αστροναύτη Edgar Mitchell, και ότι έχει γίνει τεράστια συγκάλυψη γύρω από το θέμα.

Αν το ξέραμε, δεν θα υπήρχε περίπτωση να ενδιαφερθεί κανένας για την καταστροφή της γης από ξένες οντότητες.

Και θα πήγαινε στράφι όλη αυτή η μπίζνα.

Πάντως, πόσο καιρό έχει να βγει ταινία με κακούς εξωγήινους, τεχνολογικά υπέρτερους, που έρχονται στην γη να την καταστρέψουν;

Ε ναι, πρέπει να ξεμάθουμε να φοβόμαστε τους εξωγήινους.

Γιατί το παιδάκι, όταν έχει τη μαμά του με την πιπίλα "δεν μιλάμε σε ξένους", πρέπει να πάει σχολείο για να αποκτήσει καλή άποψη για τους ξένους ανθρώπους. Να καταλάβει δηλαδή, ότι δεν είναι όλοι εν δυνάμει βιαστές, παιδεραστές, έμποροι οργάνων, συνδεσμίτες οπαδοί.

Στο σχολείο, ειρήσθω εν παρόδω, μαθαίνει άλλα πράγματα, πχ "Όλα τα παιδάκια είναι ίσα αλλά αυτός είναι Αλβανός", "η μπάλα είναι δικιά μου και δεν παίζεις", "δεν σε κάνω παρέα γιατί τα ρούχα σου είναι από την λαική και μένα crocodilino" , τέτοια όμορφα.

Και φέρε πίσω την barbie ΡΕ!

2 σχόλια:

Steve Tricky είπε...

ena pragma mou kentrise to endiaferon se ayto to kata ta alla aksiagamito blog...
GARIDAKIA???
COOKIES???

see you on the other siiiiiide :P

seleykos είπε...

γαριδάκια : η φράση ανοίκει στον Zorg, τον κακό αυτοκράτορα, από το παιδικό του Buzz Lightyear.

τα κουκιζ δεν αποτελούν, παρά ένα φθηνό κάλεσμα, μια πρό(σ)κληση τύπου
"έχω καραμέλες,βγάλε τα ρούχα σου", ή
"έχω και κότερο, πάμε μια βόλτα;"

oh and hell stay here ^_^