Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2008

Ο δρόμος του 2 και η σταθερά του 5.

Και πάλι εδώ λοιπόν.

Βγήκε ο κόσμος στους δρόμους στην Ταϊλάνδη, και ζητάει να φύγει η Κυβέρνηση.
Άρα η Ελλάδα έχει ακόμα ελπίδες. Ελλάδα και Ελπίδα έχουν κοινό το έλ, που σημαίνει φώς.
Υπάρχει φως στον ορίζοντα λοιπόν! Υπάρχει;

Ζήσαμε μεγάλες στιγμές σήμερα, κάναμε δήλωση μαθημάτων.

Δηλώνω χαρούμενος 16 μαθήματα ( όντας από τους παλιούς που χρωστάν και μαθήματα εξόν της Μιχαλούς ), όχι μου λέει η κοπελιά της γραμματείας, ένα μαυρομάλλικο διατηρητέο με λανθάνουσα γήρανση, 32 ώρες μου λέει δηλώνεις εσύ. "Η' εξάμηνο είμαι κοπέλα μου, θα με μουρλάνεις;"

Με ενοχλημένο ύφος παίρνει το χαρτί στα χέρια της και διαβάζει την σημείωση..
"Απο το Η' εξάμηνο και πάνω, το όριο δήλωσης είναι 55 ώρες"
Είδες; Της λέω θριαμβευτικά, 55 ώρες δηλώνω!
Όχι μου λέει, 32, από 9ο εξάμηνο, δηλαδή μετά το Η.
Ωρέ δεν ξέρω να διαβάζω;

Σε φάση περιμέναν και άλλοι στην αίθουσα και της λέγαν, 55 ώρες είναι, αφού λέει από..και μετά.

Χαμπάρι. Τελικά νίκησα όμως, ενημερώθηκε σωστά. Έφυγε όμως μισή ώρα στο τσάμπα.

Κλείνω 4 χρόνια στο ΤΕΙ Πάτρας τον Φλεβάρη.

Για πρώτη φορά, παρακολουθώ όσο πιο οργανωμένα μπορώ τα μαθήματα.

Για πρώτη φορά θέλω να τελειώνω.

Για πρώτη φορά, είχα μάθημα 3 η ώρα, πήγα 3.03 με το ρολόι, και ο καθηγητής έλειπε επειδή ήταν λίγα άτομα.
- α έτσι γίνεται, με ενημέρωσε μια γνωστή φυσιογνωμία. Ούτε ο τάδε ούτε ο τάδε έρχονται στις θεωρίες.
- Έλα, και γιατί κανείς δεν έχει κάνει παράπονα στον προιστάμενο;
- Δεν θα βοηθήσει. Γιατί μετά αν δεν έρθεις θα σου την πει.
Εγώ είχα την εντύπωση ότι οι θεωρίες είναι μη-υποχρεωτικές ( σαν παρουσίες ) για τους σπουδαστές, όχι τους καθηγητές.

Και αυτό, είναι η κορυφή του παγόβουνου ε.
Σε άλλα τμήματα έχω ακούσει τέρατα.



α, πήγα να ρωτήσω αν και πότε θα πάρουμε βιβλία.
- Ρε γαμώ το κερατό σας, λέει ο υπάλληλος, κάντε πρώτα δήλωση μαθημάτων.
- Γαμώ το κερατό μας, κάναμε, του λέω.
- Πέρνα σε κανα2 βδομάδες, ή θα βγάλουμε ανακοίνωση. Βιβλία δε θα δώσουμε πριν γραφτούν όλοι.
Για μούτζες. Αν ο άλλος τα ξύνει και δε γράφεται εγώ τι φταίω;

Αγαπημένε μου καταναλωτή, σε αφήνω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: