Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2008

Το έπος του Gil-γαμεύς.

Είμαι 21 ετών και κάτι μηνών.

Είμαι "φοιτητής" κοντά 4 χρόνια.

Και ΟΜΩΣ, κάτι από τα σχολικά μου χρόνια ζει ακόμα.

Πρέπει να πηγαίνω στις θεωρίες, έτσι; Δεν με υποχρεώνει κανείς, πάω για να μην πελαγώσω ποτέ ξανά στην εξεταστική. ( όπου φυσικά ακολουθεί το "δε γαμιέται" και τσουπ ανοίγεις το pc ) Που σημαίνει ότι θέλω να παρακολουθώ.

Μα ρε γαμώτο, τότε γιατί όταν πάει Χ:05 αρχίζω να έχω κρυφές ελπίδες ότι δεν θα γίνει μάθημα;

Γιατί τσεκάρω το ρολόι μου ανά δίλεπτο μέχρι τις Χ:15 ,οπότε λήγει το ακαδημαϊκό τέταρτο και την κάνω ( στα γρήγορα πάντα μην τον πετύχω στις σκάλες );

Γιατί χαίρομαι που κάνω "κοπάνα" από το πρόγραμμά μου, από την στιγμή που με "υποχρεώνει" ο εαυτός μου και όχι οι απουσίες να παρακολουθήσω;

Και αποκλείται να είναι just me, πιστεύω ότι όλοι λίγο-πολύ θέλουν μια αναπάντεχη αλλαγή στο πρόγραμμά τους ( ειδικά όταν πρόκειται για υποχρέωση )

.. το στοιχείο της έκπληξης που κάνει την ζωή πιό ενδιαφέρουσα;



Τώρα κατάλαβα..

Όλη αυτή η μάκινα με τους αστρολόγους - μέντιουμ με 800αρι πέντιουμ για την γενιά των 700 ευρώ που χάσαν τα 400 που είχαν κάποτες, υπάρχει για να κρατάει τον μέσο άνθρωπο σε ενδιαφέρον για την ζωή.

Γιατί σου λέει, ο Χορταρέας μου είχε πει ότι αυτή τη βδομάδα θα παιχτεί η φάση με το μωρό αλλά ρε φίλε παρασκευή κοντοζύγωσε και την μουνοδούλιασα μόνο στο msn.

Ή ξερωγώ, παίζεις κόντρα την M.United και την Real στο ίδιο δελτίο επειδή σε ευνοούν τα άστρα, και δεν σου κάθεται ο άσσος του Ολυμπιακού με την Κάτω Λυκόβρυση, αλλά ναι, ξέρεις τώρα με ειδοποιούν από το αστεροσκοπείο υπήρχε συννεφάκι ( oh fuck ) στον ανάδρομο του Ερμή, και ο Κόκκαλης τον έχει ωροσκόπο, that's why..

Τι να πεις..

Μια συμβουλή θα σου δώσω, μπορείς να το σπας λιγάκι. Να πηγαίνεις σε άλλες θεωρίες άσχετες, σε θεωρίες άλλης σχολής ως guest star.

Μην αμφιβάλλεις ρε μαλάκα.

Θα τάιζες ποτέ την γάτα σου μια ζωή με free - σκις' ?

Καληνύχτα

Δεν υπάρχουν σχόλια: