Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2008

εκ Τ.Ε.Ι. on πω, knock-a-φαλλό

Καλησπέρα σας αγαπητοί μου πελάτες.

Μετά από 13 ( ναι,ναι έχω real life λέω ) ώρες away from keyboard, στην σχολή ήμουν δηλαδίς και μετά για προβίτσα, έκατσα στο λατρευτό μου και γεμάτο ιούς πισί, και χωρίς να καταλάβω πώς πέρασε η ώρα, βλέποντας ένα επεισόδειο του Λιακόπουλου σε επανάληψη, σκεπτόμενος αν πρέπει να σηκωθώ ΤΩΡΑ από την πολυθρόνα να πάρω τα βιβλία του, πράγμα δύσκολο γιατί έχω μείνει με 1,40 euro ακριβώς 2 εισητήρια ale-retour για το ΤΕΙ αύριο, coffee δόξα τον ύψιστο και την Βάσω και το Μαράκι που δουλεύουν στο φούρνο, έχω, μιλώντας με την Σοσάνα msn, ( οι καλύτερες συζητήσεις by far ) ακούγοντας Jethro Tull που κατέβασα την δισκογραφία χτές το βράδυ και παίζοντας WoW, ( ναι το ξανάρχισα το ναρκωτικό ) αποφάσισα κατόπιν εορτής, δηλαδή μετά τις 12, να κάνω το post της ημέρας. Ουφ! Ελπίζω να μην σου έκοψα την ανάσα.

Φοβερή εισαγωγή το παραπάνω για να κόβεις την ανάσα κάποιου, ειδικά αν έχει φάει σκόρδο.

Ναι ναι έχω ένα point..

Συνέλευση σήμερα, 4 ώρες σε ένα κλειστό αμφιθέατρο με τσιγάρα και φωνές, ό,τι χρειαζόταν για να ξεχάσω ποιός είμαι και πού πάω, με 1002 jpg στο μυαλό. Κατάληψη, το πλαίσιο των αριστερών παρατάξεων, μια βδομάδα. Ό,τι πρέπει δηλαδή να χάσουμε το εξάμηνό μας. Έχω δηλώσει 5 εργαστήρια, και αν δεν γίνουν 13 μαθήματα δεν είναι έγκυρο. Και να μείνω 6 μήνες παραπάνω εδώ δεν παίζει.. Άσε που όσες καταλήψεις και να γίνουν δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι, και ας με λένε απαισιόδοξο και παραδομένο.

Μαλακίες ρε.



Προβολείς με στραβώνουν, όχι δεν είναι τα φώτα της αυλαίας, οι Νεφελίμ με τον εκλεκτό της μαύρης αδελφότητας έρχονται να μου κάνουν την ζωή κόλαση. Ένα καλό νέο πάντως, είναι ότι ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ πάω Αθήνα! Ναι, το Σαββατοκύριακο λόγω Πολυτεχνείου, έχουμε άδεια με την παπική βούλα της Κωσταντίνας να λείπουμε!!!

Τέλεια, τέλεια!

Λοιπόν για να ξέρεις κάτι τελευταίο, στα τουριστικά πρακτορεία και τα μπουρδέλα παίζει μείζονα ρόλο το μάρκετινγκ! Και από τα 4p συγκεκριμένα, το position και το price, αν και στα δεύτερα είναι πάνω κάτω τα ίδια. Το position όμως.. και τα 2, πρέπει να στήνονται κοντά σε λιμάνι, για να έχουν δυνητικά μεγαλύτερη πελατεία. Πώς τα λέω έτσι ρε!!

Λοιπόν μάγκα μάγκισσα τι είσαι, σε καληνυχτώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: