Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2008

Η ζεστή μέρα, από το επίδομα θέρμανσης φαίνεται.

Αύριο σφίγγουν οι κώλοι! Περνάει από την συνέλευση η εισήγησή μας. Αν δεν περάσει, κλαύτα, αναβάλλεται η παράσταση. Φοβερό;

Έχει τώρα στην ΝΕΤ, ένα από τα πολλά υπερεγώ μου, μάλλον ένα από τα υπερεγώ που θα ήθελα να είχα, τον Τομ Ρίπλευ, δεν ξέρω αν λέγεται έτσι και η ταινία. Καταφερτζής, έξυπνος, δείχνει nerd, ίσως χαζός, αλλά δεν είναι αυτό που φαίνεται. Μακάρι να μπορούσα και γω να παίζω mind tricks με τους γύρω μου και όχι μόνο με λεξούλες.

Δε βαριέσαι..

Κάθε στιγμή μου έρχονται στο μυαλό σκηνές σκόρπιες, άκυρες ιστορίες της φαντασίας μου. Οι οποίες μένουν σκηνές. Δεν μπορούν να έχουν αρχή υπόθεση εξέλιξη μέση και τέλος. Θέλω να κάνω πολλά και σκαλώνω σε ένα μέτριο τίποτα.

Με εκνευρίζουν πολλά σε μένα, και τα περισσότερα τα έχω αποδεχτεί. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν προσπαθώ να τα αλλάξω.. σε φυσιολογικά πλαίσια.



Πολλές φορές οι αλλαγές που πρέπει να γίνουν είναι ελάχιστες ( η πουστιά του σκηνοθέτη που λέγαμε σε άλλο post ), και συνήθως ασήμαντες. Όπως ένα λουλούδι, μέσω msn, που αποτελείται απο το γράμμα F και δύο παρενθέσεις, μπορεί να σε κάνει να χαμογελάσεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια: