Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2009

ΒΛΙΑΚΟΤΒ

Το ενδιαφέρον μου τράβηξε στο STAR channel μια ταινία, για τον μοναδικό λόγο ότι είναι ακατάλληλη για ανηλίκους. Έτσι λοιπόν μπορώ να κάνω χρήση του προνομιούχου 21ου έτους και να δω την ταινία απερίσπαστος, αλλά και χωρίς να παρανομώ, ηθικά και νομικά. Τώρα θα μου πεις, και ανήλικος να ήμουν ποιός θα με εμπόδιζε, αφού μένω μόνος μου.

Αλλά αν ήμουν ανήλικος, θα έμενα μόνος μου;

Πλάκα έχει! Μια τύπισα τώρα με ένα μικρό φόρεμα έκανε sniper kill σε έναν τύπο, και μιλάει στο τηλέφωνο με το αφεντικό της, που φοράει μπλέ παντούφλες και άσπρα καλτσάκια.

Ωραία γκόμενα και φοράει και περούκα.

Μπράβο, μπράβο στην κοπέλα..

Κινδυνεύοντας να γίνω βαρετός, θα σου πώ ότι ο Obama ( ναι, ο εκλεκτός της Μαύρης Αδελφότητας των Λαμογίων ) είναι απλά μια "άφρο" έκδοση του Bush, λίγο ψηλότερη, αρκετά πιο έξυπνη σίγουρα, με τους ίδιους ανθρώπους όμως από πίσω. Για την Γάζα δεν παίρνει θέση, αποφεύγει, και θυμάμαι την κυριούλα που είχε πει στον άλλο τον υποψήφιο πως λεγόταν, he is.. a jew!

Και της λέει ο άλλος, No ma'am ( ε;έ; γούσταρες αμερικανική ντοπιολαλιά; ) , είναι ένας τίμιος οικογενειάρχης. Πάρτα μαλάκα και σύ. Δίκιο είχε η γριά, φυσικά εκείνη δεν γούσταρει, ή γούσταρε, αν αποδήμησε εις Κύριον, τους Εβραίους, από στενοκεφαλιά και Χιτλερικά κατάλοιπα στο αίμα, όχι φυσικά επειδή γνωρίζει πως αυτοί κινούν τα νήματα στην Αμερική.

Τι να σου κάνει όμως και αυτή η φουκαριάρα ( νάτο πάλι ), όταν η μοναδική πηγή εξημέρωσής της είναι η τι-λέω-rush-η ;

Σαν την γιαγιά μου, άλλη φουκαριάρα, που πιστεύει ότι κάθενας που ακούει μουσική στο δρόμο είναι εν δυνάμει ληστής/πρεζάκιας/πούστης ή όλα αυτά σε μια ανάμειξη.

Τον τελευταίο καιρό, πάντως, βλέπω και showbiz news, και Πρωινή Μελέτη, αν και γενικά συνηθίζω να τους γράφω στα αμελέτητα, έχει και αυτό την πλάκα του. Όχι φίλε, δεν κρατάω καταντιόμετρο να δω πόσο χαμηλά θα πέσει η τιβί, γιατί θα με πάρει μαζί της τιτιβίζοντας. Δεν έχω τέτοια κολλήματα εγώ, και δεν φταίει το προιόν αλλά ο καταναλωτής πιστεύω, χωρίς να το ερευνώ και πολύ. Αν σκεφτώ κάτι από μόνος μου, αυτό αποτελεί αξίωμα.

Και η μεγαλύτερη ειρωνεία. Μερικοί που έχουν εκπομπές στην τηλεόραση και την κράζουν!
Βλέπε Κανάκης ( αν και γουστάρω απίστευτα την δουλειά που κάνει αυτόν τον καιρό ), Λιακόπουλος, Λαζόπουλος..

Ο κόσμος ( χαχα ), ο κόσμος ξαναλέω, βλέπει αυτούς που κράζουν την τηλεόραση, γιατί σου λέει, είναι κάτι διαφορετικό. Πώς σκατά να είναι κάτι διαφορετικό, εφόσον για να τους δείς πρέπει να την ανοίξεις; Και έχεις δει ποτέ σκύλο να δαγκώνει το χέρι που τον ταίζει; Και άν το κάνει, μόνο για να παίξει. Στην τελική, η μεγαλύτερη ζημιά που μπορείς να κάνεις στην τηλεόραση, είναι να δώσεις λόγο στον κόσμο να βγεί έξω από το σπίτι. Κάτι που δεν κάνει κανείς.

Καληνύχτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: